BLOG Pagina voor en door vrienden

VRIENDENBLOG

Netty van Apeldoorn

Op de plaats rust

Vanaf mijn jeugd staat bij mij de klassieke zender, radio4, de hele dag aan. Als ik ’s avonds het licht uit doe laat ik de radio nog 5 min. aan (tenzij……….)

Aangezien ik een beetje een pc-analfabeet ben luister ik dus nooit via de pc. Maar daar gaat dit jaar wel verandering in komen, want ik heb pas een smartphone gekocht en moet nu ook echt een nieuwe pc met windows 10 aanschaffen. Werk aan de winkel.

Behalve de klassieke muziek op de radio houd ik mij bezig met tekenen, schilderen, diverse handwerkenvormen, lezen, puzzelen, de tuin en allerlei kleine achterstallige dingen,wandelen / hometrainer.

Ondanks, dat ik me niet verveel hoop ik, dat over afzienbare tijd ik toch weer 2x per week naar de fitness kan, het atelier weer opengaat en ik de modellen weer kan benaderen, maar zeker ook, dat ik op zaterdag weer naar óf musea, óf Noordermarkt, óf Vondelpark kan en vooral het concert ’s middags.

Concerten op de radio / tv zijn leuk/ mooi, maar in de concertzaal is het toch even anders: veel te zien, te horen, met gelijkgestemden contact.

Kan mij niet snel genoeg weer normaal gaan. Ik denk voor iedereen in Nederland. Vooral voor de mensen, die nu werkeloos thuis zitten.

BLIJF GEZOND WANT ZONDER MUZIEK KAN NIEMAND.

Fam. Broerse

Repetitiebezoek

Deze foto’s zijn gemaakt tijdens de openbare repetitie op 16 oktober 2015 met Sigvards Klava voor het Tivoli Vredenburg a capella concert van het Groot Omroepkoor in de Jacobikerk in Utrecht.