Groot Meezingconcert 2024

Op zaterdag 17 februari 2024 vindt het 6de Groot Meezingconcert plaats in TivoliVredenburg. Een mooie gelegenheid om enthousiaste zangers te laten deelnemen aan een professionele kooruitvoering, inclusief workshops en repetities. Op het programma, op veler verzoek, het prachtige Ein deutsches Requiem van Johannes Brahms.

Daarnaast is het mogelijk om het Meezingconcert als toehoorder bij te wonen. Kaartverkoop voor toehoorders gaat via de site van TivoliVredenburg.

Klik hier voor meer informatie & inschrijving.

Vrienden ontvangen een uitnodiging en aanmeldformulier via e-mail

Uros, Jolanda, Charlotte, Daniël en Jessica

Repetitiesbezoek

Dinsdag 23 april 10.15 – 14.30 Repetitie a-Capella concert Jeths en Rossini olv. Benjamin Goodson

Maandag 10 juni 2024. Tijd ntb programma Wagner, der Fliegende Hollander. Met dit programma gaan we twee maanden later naar Hong Kong om daar met Jaap van Zweden concerten te geven. Repetitie Olv Benjamin Goodson.