Stichting Vrienden Groot Omroepkoor

Aanmeldingspagina Vrienden

De Stichting Vrienden Groot Omroepkoor brengt de grootste fans van het koor samen.
Als vrienden staan wij dicht bij het koor en laten wij de buitenwereld zien dat het Groot Omroepkoor een onmisbare rol speelt in ons culturele leven.

Repetitiebezoek exclusief voor vrienden

Vrienden worden regelmatig uitgenodigd om te ervaren hoe het eraan toegaat op repetities.
Hier ziet u vrienden bij een repetitie in de banken van de Jacobikerk in Utrecht.

foto: Broerse

Prachtige muziek met een vleugje zoet

Het is een feestelijk samenkomen van de vrienden en het Groot Omroepkoor in de Jacobi kerk met in de pauze koffie, thee en de overheerlijke taarten van Zoetterrain door Simone Houweling-Manders.

Vrijkaarten of korting

Vrienden krijgen regelmatig kortings- of zelfs vrijkaarten voor concerten van het Groot Omroepkoor.

Speciaal Welkomstgeschenk

Als welkomstgeschenk krijgen nieuwe Vrienden een speciaal geselecteerde CD van het Groot Omroepkoor thuisgestuurd. Vrienden ontvangen bovendien regelmatig exclusieve aanbiedingen.

CONTACTGEGEVENS

Heuvellaan 33, 1217 JL Hilversum

info@vriendengrootomroepkoor.nl

www.vriendengrootomroepkoor.nl