DE PODCAST VAN HET GROOT OMROEPKOOR

Beluister onze podcast op Buzzsprout

Podcast door Jan van Zelm en Alan Belk, verteller: onze goede vriend Gerard Arninkhof

De afgelopen maanden hebben we met het vriendenteam hard gewerkt aan de montage en publicatie van de eerste vijf afleveringen van ‘De podcast van het Groot Omroepkoor’. De eerste aflevering gaat over het Mozart requiem, de tweede aflevering over onze laatste productie voor de lockdown, het Brahms requiem. De derde aflevering gaat over de ervaringen van onze sopranen over Quattro Pezzi Sacri van Verdi. In de vierde aflevering hoort u de bassen uit het GOK vertellen over de Vespers van Rachmaninov en in de vijfde podcast aflevering delen onze alten hun ervaringen over de Psalmensymfonie van Strawinsky met u. In de podcasts hoort u fragmenten uit concerten en repetities, afgewisseld met interviews met de dirigenten, solisten en pianisten. Voor onszelf was het tijdens het maken behoorlijk aangrijpend om in deze periode van niet samen  kunnen zingen dit allemaal terug te horen.

Veel plezier ermee en hartelijke groet van het vriendenteam,
Uros, Jolanda, Charlotte, Daniël en Jessica

VIDEO GALERIE